De 4 belangrijkste eigenschappen van een krachtige Klantmagneet

De 4 belangrijkste eigenschappen van een krachtige Klantmagneet

Een Klantmagneet is, net als alles in marketing, geen doel op zich, maar een middel tot een doel. Een Klantmagneet heeft natuurlijk uiteindelijk tot doel om meer klanten te krijgen, maar heeft twee directe doelen: meer impact (waarde) en meer abonnees (leads). Om deze doelen te kunnen bereiken is het nodig dat je Klantmagneet aan …

Het geheim achter 5 keer zoveel abonnees op je nieuwsbrief

Het geheim achter 5 keer zoveel abonnees op je nieuwsbrief

Ruim 10 jaar geleden werkte het nog als een speer. Gewoon een formuliertje op je website waar bezoekers zich konden aanmelden voor een nieuwsbrief. Zelfs als je dat formuliertje in een hoekje in de kantlijn wegstopte. In de loop der jaren is dat steeds minder geworden. Het animo om in te schrijven voor een nieuwsbrief …

7 tips om meer uit je mailinglijst te halen

7 tips om meer uit je mailinglijst te halen

“The money is in the list!”

Hoe vaak heb ik die niet gehoord. Het klopt ook zeker, maar niet zomaar. Er zit meer achter.

In dit artikel geef ik je zeven tips over hoe je meer uit je lijst kunt halen en er meer mee kunt verdienen.

10 berichtideeën voor meer bereik op Facebook en LinkedIn

10 berichtideeën voor meer bereik op Facebook en LinkedIn

Hoe meer bereik op social media, hoe meer potentiële klanten. Hoe meer potentiële klanten, hoe meer werkelijke klanten. Hoe meer klanten, hoe meer omzet. Dat is op zich geen hogere wiskunde. Het begint dus allemaal met dat bereik. Ik geef je hier 10 ideeën voor berichten die je helpen om dat bereik te vergroten. De …

De juiste toon. De 6 belangrijkste punten om op te letten in je communicatie.

De juiste toon. De 6 belangrijkste punten om op te letten in je communicatie.

Communicatie is een van de belangrijkste competenties als ondernemer. Je communiceert tenslotte continu. Je schrijft op je website, blog, Facebook of LinkedIn, advertenties, flyers. Je praat tijdens het netwerken, het klantgesprek, de presentatie of in je video. Hoe je communiceert bepaalt óf en welke klanten je krijgt, dat mag duidelijk zijn. Toch gaat hier veel …

4 keer gratis marketing

4 keer gratis marketing

Honderden euro’s uitgeven aan advertenties? Of zelfs duizenden euro’s betalen aan een marketingbureau? Haal je dat er nou echt uit? Misschien. Wanneer je een grote markt hebt en veel omzet. Kan het ook goedkoper? Ja, het kan zelfs gratis. Helemaal voor niets. Bij gratis marketing gaat het bijna altijd om laten zien wat je voor …

checklistHoe goed is jouw communicatie?

Download gratis de checklist

checklistHoe goed is jouw communicatie?

Download gratis de checklist!

checklistHoe goed is jouw communicatie?

Download gratis de checklist

checklistHoe goed is jouw communicatie?

Download gratis de checklist!